top

Kako vam lahko pomagamo?



Najpogosteje zastavljena vprašanja

Naročila
Kako preverim status naročila?
O spremembi statusa naročila vas bomo obvestili po elektronski pošti. Status naročila lahko preverite tudi na svojem uporabniškem računu.
Kakšen je čas izvedbe naročila?
Prejeta in plačana naročila so obdelana takoj. Pošiljka naj bi prispela v 2-4 delovnih dneh po oddaji naročila.
Pošiljanje in dostava
Kakšni do način dostave?
Naročene izdelke pošiljamo po pošti.
Kakšen je strošek pošiljanja?
Stroški dostave so odvisni od dostavne službe, način plačila in vrednosti naročila.
Načini plačila
Kakšni so načini plačila?
Omogočamo plačilo po predračunu ali plačilo po povzetju.
Kako lahko spremenim načini plačila?
Pošljite elektronsko sporočilo naši službi za pomoč strankam: [email protected].
Vračilo in zamenjava
Kje najdem obrazec za vračilo?
Obrazec najdete v vsaki pošiljki z naročilom.
Kode za popust
Kje lahko vpišem kodo za popust?
Kodo za popust lahko vpišete v posebno polje v drugem koraku oddaje naročila »povzetek in plačilo« ali v košarici.
Velikosti
Kako izmerim obutev?
Razpredelnico velikosti najdete v opisu izdelka. Preberite si navodila za pravilno merjenje.
Darilne kartice
Kako prejmem darilno kartico?
Darilno kartico pošljemo po elektronski pošti na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.
Reklamacija
Kako oddam reklamacijski zahtevek?
Če mislite, da ste prejeli blago z napako, predlagamo, da vložite reklamacijski zahtevek s pomočjo našega obrazca.
Podatki za stik
Iščem vaš naslov
Imamo dva naslova: poštni naslov in naslov sedeža podjetja.
Kako lahko stopite z nami v stik?
Lahko nam pišete [email protected].
Kam lahko pošljem vračilo/reklamacijo?
Prosimo, da nam pošiljko pošljete na naslov: 8a.si, Paxy Snap Outdoor, p. p. 319, 2001 Maribor.

Imate dodatna vprašanja?

Pišite nam.


Pošljite vprašanje
Pošlji vprašanje o izdelku
Spletna stran je zaščitena s sistemom reCAPTCHA in Googlovim pravilnikom o zasebnosti ter pogoji uporabe storitev.